Ceydaguzelerr tahmin edebiliyorum. Bende öyleyim, allahtan kaşıntı koku yanma falan yok. Sürekli kuru tutmaya calısıyorum. Bir de iç çamaşırlarınızı ütüleyerek giyin demişti saglık ocagındaki hemşire, ben hiç yapmadım ama umarım siz deneyebilirsiniz. Ve tabiki bol su