FatRam_1703 canım benim sana bı önerim var bende ilk gebeligimde gittiğimde bağladıkları da başımdan assa sanki kayncr şu döktüler nsty bağlandığımda nefes alamadım sırt üstü yatınca kackere net yi sokup attım sonra doktor geldi sola yatmamı söyledi böyle olunca rahatladım sende öyle birşey yaşarsan soluna doğru yat