37.haftaya girdim. Bugun ufak ufak sancım oldu. Aşağıya doğru vuran.. yalancı sancı dedıkleri bu mudur acaba? Hıcbır şikayetim yok. Cok sukur hamılelıkte zorlanmadım hıc ama insan ister istemez vücudunu son dönemlerde daha bir dinliyor. .
ve iki gündür dehşet uyku modundayım.
siz sevgılı tatlı hamişlerim sizde neler oluyor bu haftalarda ☺️☺️