Vandb ben yaptırdım bayraklida cocuk kardiyolojisine 900 TL ödemiştim ama sonradan tepecik eğitim araştırmada perinataloji istemisti ertesi güne hemen gun verdiler tepecik eğitim araştırmada çekildi yine hoca çekti ve çok ilgilendi okadar para verdiğime pişman oldum açıkçası basta