Sedagb tabiki tek bendegildim eşim bile olmuştu bir hafta eşimden ayrı yatım doktorlar dedi ilaç kullanmadığım için meyve çok yedim sıvı şeyler çok tüketim çok şükür iyim alllah kimseye yaştmasın 🙏 sen gönlünü ferah tut allah büyük meyveyi çok tüket cnm allah yardımcın olsun ..🙏