tubatayfun Selam arkadaslar simdiden bayraminiz mubarek olsun Ben ikize hamileyim 33+3 oldum oglum basi asagida dogum pozisyonunu almis kizim icene yukari cikmis basi sag tarafimda artik donme sansimiz cok cok az bir mucize olmasi gerek sorum su oglumu normal dogum ile kucagima alabilirim kizimi da sezeryan ile sizce ikisinimi tercih etsem yoksa sadece sezeryan mi? Allah herkese hayirli kolay dogum nasip etsin insallah
Deletedmom15257 tubatayfun cnm zaten ameliyat olcan neden sanci çekip.agri cekcen hem aşağıdan dikiş hem ameliyat dikişi bence tek seferde al yavrularını 😍😗
Buketali tubatayfun ne gerek var ki iki acı çekmeye tek seferde olun sezaryanı sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏
Saniss01 Aynen canım hem alt dikiş hem üst dikiş ikisinin agrısı ile nasıl basediceksin ikisinide aynı şekilde dogur insallah rabbimin izni ile sağlıklı şekilde kucagına al 🙏🏻😊
tubatayfun Saniss01 amin insallah canim cumlemiz insallah sezeryandan sonra hemen toparlanirim insallah
Deletedmom15257 tubatayfun cnm insanin bazen istediği olmuyo oda hayırlı olmadığı icin iki acıya gerek yok tek seferde allah kucağına almayı nasip etsin 😍😗