Protein kaçağınızda varmı idrardan bakarlar
Birde bi gece yatış verip hep idrar toplatabilir ve tansiyon bakılıyor sonra duruma göre ilaç başlatır ilaçla da geçmezse sezeryana alınırsnz tansiyon oldum mu bebek zaten gelişmiyor umarım ilaçla düşer de haftalarnz dolana kdr dayanırsnz