Hayalizlerim byzza16 bu arada bişey sorucam kanz bebek arabasıyla ilgili post açmışsın önceden ben yazdım ama görmedin galiba, ne yaptın bebek arabasını aldın mı yada hangi bebek arabasına karar verdin bende kanz düşünüyorum ama kararsızım
KubraKara byzza16 bende molfix aldım yenidoğan göbekbağı oyuntulu inşallah güzeldir tavsiye üstüne aldım 👀
byzza16 Hayalizlerim aa görmedim :( evet kanz d goo modelini aldık henüz kullanmadık ama hafif güzel bir sürüşü var ☺️
Hayalizlerim byzza16 bende almak istiyorum bişey sorucam bebek arabasının taşıma kapasitesini biliyormusun internette 25 yazıyor ama yanlış yazılmış onu merak ettim 15 mi biliyormusun ? Birde katlaması kolay mı canım ?
byzza16 Hayalizlerim Yok dogru 25 kg taşıma kapasitesi biz e bebekten aldık satıcıda öyle soyledi içindeki kağıtta da öyle yazıyor. Katlanması da kolay zaten hafif bir araba o yüzden zorlancagimi sanmiyorjm
gulin-35 byzza16 kuzenımın bebegı var bır yasında ona sorup aldım bende cok memnun molfıxten bende ondan aldım denıycez ınsallh pısık yapmaz