Iyi aksamlar Kizlar bi sorum olcaktida
Ben 2 sene önce türkiyeye yerlestim ve hala su hastaneleri anlamiyorum acikcasi.. 8 Haftalik hamileyim ve gecen hafta ilk kez doktora gitmistim acikcasi bana cok pahali geldi (250 lira..) para sorun dgl bebegim tabiki daha önenli ama bi soriyim dedim.
Cagsuda nasil oluyor ücretleri felan nasil bilen var mi? Arastirmaya giden var mi? Yada devlete? Nasil oluyor orda? Resim fln veriyorlar mi? Doktorlar iyimi harbiden hic bilmiyorum ben:(( yazan olursa sevinirim..