1pearl Kızlar doğumdan sonra korse kullanacakmsnz yani korse gerçekten göbeği götürür mü deneyen arkadaşlar ve gerçekten de fayda etti diyen varsa yazabilir mi
deryakadri 1pearl benim kaynana genç 3-4 yıl önce doğurdu göbeği yok evde bile korse ile hep. Etkisini bayağı gördüm diyor son 2 çocuk da sezeryna olmuş sanki o olmamışsa ben olmuşum gibi anlayın artık 😂
deryakadri 1pearl kaynım var 😁 bana da aşırı benziyor gören oğlum sanıyor yok değil diyorum ben 9+2 gebeyim ☺️