Kvsrtnr Merhaba hanımlar acil sorum var bennde şu 4 günde falan bikini bölgemin yanlarında kırmızı kırmızı kabarcıklar oluştu kaşıntı yapıyor normalmi sizce yaşayan varmı yada bilgisi olan lütfen cevap verirseniz sevinirim şuan 33 haftalığım
MinikMaya Kvsrtnr bende 22 haftaligim. Ayni durum bende de var 3 gundur filan. Ilk defa olan bisey. Sebebini bilmiyorum doktora da gitmedim ama evde travazol krem var onu surdum kasintim gecti
Havvanur96 Kvsrtnr benimde kollarımda üst iç bacak kısımlarım da çok kaşınıyor kasidikca kanamaya başladı ve sürekli artıyor. Aynı şey mi bilmiyorum ama benimki alerji gibi 1 aydır var nerdeyse randevu aldım cildiyeye gidecem. Ama kullandığım vitamin hapları da yapıyor olabilir dediler bakalım doktor ne diyecek
Sedaakuzey Kvsrtnr bende de olmuştu 20. Haftanın başlarında çok kaşınıyodu 2 hafta falan sürdü nerdeyse ama sonra kendiliğinden geçti ilaç kullanmadım
MinikMaya Kvsrtnr ben camasir mi kucuk geliyor da yapiyor acaba diye bi dusundum cunku tam camasirin denk geldigi kenarlarda kasintim basladi. Mantar oldugunu dusunmuyorum cunku oyle olsa yayilirdi her tarafim kasinirdi. Bilemedim tabi. Sizde ya benim gibi travazol deneyin yada gidin doktora mutlaka
Kvsrtnr Havvanur96 inşallah geçer arkadaşımda da öyle olmuş çatlak oluştuğu içinmiş benimki farklı sanırım
Kvsrtnr MinikMaya merhaba cildiyeye yönlendirdi yarın inşallah gidicem sanırım kurdeşen olmuşum hemşire öyle dedi