Bsraoztrk benimde 4+5ken vajinal muayene yaptı doktor . Beta değeri 3000 üstü olunca kese gözükür vajinal muayene yapalım dedi . Eve geldiğimde benimde leke geldi ama normal . Normalde gebelik olmadan önce kadın doğuma gittiğimde muayene olduğumda da hafif leke gelmişti . İçini ellediği için ister istemez leke geliyor herhalde.doktora bebeğe zararı olur mu demiştim zaten . Bana kızdı . Zararı olursa yapar mıyız diye . Bende etraftan öyle duymuştum dedim . Oda onlar doktor mu dedi . Sustum artık . Bence seninde için rahat olsun.