Dün gece 2de sancım başladı tüp bebek tedavisi görüyorum. Gündüz daha da şiddetlenince acile gittik apandisten şüphelendiler sağ alt karnım feci ağrıyor şuan tek elle yazmaya çalışıyorum sonra başka bir hastaneye sevkim gerçekleşti. Tüm hayallerim suya düştü daha yeni iğnelere başlamıştım, yatışa aldılar serum takıldı sabaha kadar ağrım dinmezse ameliyata alıncam benim için dua eder misiniz? İnşallah tedavim yarım kalmaz çok üzgünüm 😪