Zeynepaslisy Bugün doktora gittim akıntım olduğu için doktor fitil verdi 2 aylık hamileyim prospektüste ilk 3 ayın içindeyseniz kullanmayın yazıyor ama doktor biliyor 2 aylık hamile olduğumu sizce bir zararı olur mu kullanan var mı kullanmalı mıyım
Nuray-5886 Zeynepaslisy Bende fitil kullandım ama bende enfeksiyon olduğu için vermişti doktor 6 gün falan kullandım o zaman 3 aylıktı
babycool Zeynepaslisy doktorum 7 haftalikken banada verdi enfeksiyon icin fitil ve krem zaten 1 haftada fitil bitti bebege zarari olmadigini soyledi olsaydi vermezdi cok endise etme canim
Dilekcnkn Zeynepaslisy bende bugün gittim aynı senin gibi akıntım olduğunu söylerim 10 haftalığım bana içerisinde iki adet olan bir fitil verdi ve ağrılarım için progestan ama fitili bir gün kullan bir gün kullanma diğer gün sonuncusunu kullan dedi o kadar zararı olsa vermez zaten emin ol
gulbgs Progestandan bahsediyorsanız benim kanamalarım cok olduğu için kullanıyorum 4. Haftadan beri fitil olarak.yan etkisi(uyku,baş dönmesi) daha az oluyor fitil olarak kullanırsanız ama doktorunuzla konuşup ağızdan da alabilirsiniz