Belkisbelo Bu totem tutar inşallah. 39. Haftamdayim plasentam yaşlanmış, bebeğimin büyümesi durmuş. Doktor cumaya kadar gelmezse suni sanciyla başlatacağını söyledi ama ben kendi sancimla olsun, her sey dogal akışında illerlesin istiyorum. Dua edin lütfen. 🙏
Ortmenanne16 Belkisbelo kendinizi çokta sartlamayin bebek kendisi belirliyor geliş yolunu bende hep kendi sancımi bekledim hayal ettim ama suni sancı ile doğurdum öyle ya da böyle doğsun sağlıkla bebeğiniz gerisi kolay 🙏🙏
Balbocegi_ Belkisbelo canim bsnimde kiziminda su azligi ve plesanta yasliligi vardi 40 haftada diye hatirliyorum ozeldeki doktorum almak istedi devletteki gsyet normal belli haftadan sonra su azaliyor plesanta yaslaniyor demisti uzulme hic
Belkisbelo Ebruusimsekk bilmiyorum doktorum çatı muayenesi de yapmadı. Kanala inmeden bakmak doğru degil dedi
Ylmaz Belkisbelo bnde 39+0 da suyum geldiği için hastaneye yatışım yapıldı. Açılmam 1.5 cmdi çok yavaş ilerledi suni sancıyla 39+1 de doğum yaptım sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah bebeği görünce herşeyi unutuyorsunuz zaten ☺️