duygum19 Özel hastaneden devlet hastaneye geçen varmı aranizda acaba en son 10 mart gitmiştim özel hastaneye ve şimdi devlet hastanesine geçiş yaptım ve devlet hastanesinden 7 nisana aldım randevuyu böyle olan varmı aranızda
masalsmomm duygum19 bisey olmaz ilk gittiginizde bütün yapılan tahliller yanınızda olsun dosyayla götürün doktora gösterirsiniz sisteme girerler sonrada devam edersiniz
Reyhandmrl duygum19 ben özele gidiyordum riskli gebelik olduğu için devlet hastahanesine yönlendirdi doktor . İlk kontrolüm olacak . Çapaya gideceğim yarın 13 haftalık hamileyim inşallah bir sıkıntı çıkmaz. Çok korkuyorum .
Merve_0709 duygum19 bende özelde oldum 30 haftalık olana kadar suan devlete devam ediyorum çok memnunum
Bsrdrdu1907 Gelin kaynana eş dedikodu olsa atlarlardı 😀 ben canım 25te falan özelden devlete geçtim 37+4üm suanda keşke basındna beri devlete gitseymişim tek problem bebeğimin ultrason fotosu verilmiyo hiç
duygum19 Kızlar şu anda 34 haftalığım 2 hafta sonra 36 haftalık olucam doğuma yavaş yavaş yaklaşıyorum korkmuyo da degilim hani🤭🤭