Mmhtpmhmt04 sehri_hzr evet vurulurken yakıyor uyuşma olmamıştı ama o bölge acımıştı ertesi gün geçmişti
Zeynozeyzey sehri_hzr evet ben iki tane vurundum ikincisi baya yaktı 3 gün ağrıdı ama gerçekten çok etkili korkmayın ☺️
BegumIscanTunc sehri_hzr bir n vuruldum canım doz her hafta 1 tane ama kalçamın üstüne yatamıyordum acıdan ağrısıds çok feci oluyor şuan 1 doz daha var hala vurdurmadim
Yahyam_17 sehri_hzr ben 30 tane vuruldum onlar bitene kadar. Mahvoldum hemşireler bu ilaç biraz yağlı. Ondan düğüm olur ağrı yapar diyordular. İğneyi vurulunce baya bastırın hemen kalkmayın ben. Uyuyamıyordum. Ağrıdan
Celibon sehri_hzr tam 20 hafta her gün bir tane vuruldu. Zamanla acıya alışıyorsun. Morarma yanma kaşınma ağrı her şey oluyor. Anestol pomad benim morarmasına iyi geldi. Çünkü bir süre sonra iğneler aynı yer3 denk geliyor ve morarıyor.
2pati1baby sehri_hzr 1.5 aydır x2 doz her gün oluyorum bir kaç iğneden sonra vücut artık alışıyor hissetmiyorum bile 😁