ssssxsss anneyim_33 anladim gecmis olsun ben covid-19 gecirdikten sonra böyle bazi meyve ve sebzelere karsi hassasiyet oldu o yuzden olabilir mi acaba dedim umarim gecicidir
Nazlideniz91 anneyim_33 Ben ananas yediğimde dilim yanıyor, tahriş oluyor. Kivide öyle demekki asidik özelliği çok yüksek olan meyveler arasında. Yerken dilime çok değdirmeden yemeye çalışıyorum ve az tüketiyorum.
fethiyeli48-48 anneyim_33 bende de ananas yiyince bir kere öyle olmuştu ordan bu bilgiye sahibim kuzum tabi ilginç demek ki nasıl kuvvetli bi şey
Asyaerciyes anneyim_33 kivi ve ananas içerik olarak diğer meyvelerden daha çok asit içeriyor ve dil damak yakıyor
Sheems anneyim_33 bugun hatta aynaya bakarak yidim😁aynaya bakarak yimekden kivi midemin neresine gitdi anlamadim😁 hiçbirşey yan etki falan hissetmedim, sizde alergik reaksiya vermiş gorunur