Nurunannesiii12 Seztu hiç fikrim yok fakat yorum atayım da üstte çıksın. Inşallah atlatırsınız allah büyük 🙏🌸
Nurunannesiii12 Seztu böyle yorum.atarsaniz işte çıkar ve bilen birileri size yardımcı olur.rabbim şifa versin
Seztu bzly mrsbiyolog Sevdae maria12 Nurunannesiii12 herhangi ucuk vs gecirmedim laboratuvardan kaynaklı olabilir dedi doktr ama yinede endişede kaldım tekrar kan verrip baktırcagım inşş güzel sonuclanır 🙏🏼
bzly Seztu benim hem igm hem de igg pozitif çıkmıştı. 1 ay sonrasında tekrar test yapıldı. Yine aynı çıktı. Bazen böyle olabiliyormuş. Avidite de yapıldı. O da yüksek çıktı
bzly Seztu Tekrar test yaptırırsınız siz de içiniz rahat eder. Endişe etmeyin, 1 ay çok hırpalanmıştım ben kendimi bebeğe zararı olduysa diye. Ama boşunaymış belki sizin de hep yüksek çıkan bir değerdir. Geçmiş olsun.
agustosannesi1 Seztu belirtisi uçuk değilmiş ben hayatımda hiçbir zaman uçuk çıkartmadım ama grip gibi ya da belirtisi seyrediyormuş
bzly Seztu teşekkür ederim. Eğer hep yüksekse zararı yok, ancak gebelikte geçirilirse amniyosentez öneriyorlar
agustosannesi1 Seztu benim de her iki sonucum pozitif siz kaçıncı haftada bu testleri yaptırdınız ve değerlerimiz tam olarak kaç çıktı
agustosannesi1 Seztu 0,70 çıktıysa hiç üzülme bile canım benim testlerin maalesef 15. Haftada yapıldı. İlk haftalarda sağlık ocağında yapılmadı ben forumda gezerken gördüm bu testleri biraz geç kaldım. cmv igm 1,19
Seztu agustosannesi1 canım ilk doktor kontrolunde yapıyor aslında sağlık ocagı yapmıyor bu testleri benimki tam sınırda cıktı allah şifa versin kuzum saglıcakla alalım bebegmiiz kucagımıza 🙏🏼