Prnssannesi Kızlar doktora kontrole gittigimde 34+3 du doktor 36+3 dedi sizce hangisine göre kendimi ayarlamaliyim doğum kanalına da girmiş dedi. 😕
iko58 Doktorun dediği tarihi dikkate almalısın bence. Çünkü geç yada erken döllenme olabiliyor ya ben de bunu doktora sormuştum tek seferlik değil her kontrolde ölçüyoruz tarihi emin olmak için demişti
Prnssannesi Adet olduğumdan önceki gün çıkıyor bu durumda ondan kafam karıştı doktorun tarihnden bikac hafta sonra adet olmuştum. Bidaha olmadım
iko58 Şöyle; benim son adet 28 eylüldü ama cihaza 5 eylül girdiler geç döllenme olmuş. Geçenlerde sordum bir hafta fark var beklediğimden erken doğurmıyım niye böyle diye 😁 biz her geldiğinde kontrol ediyoruz merak etme sen söylediğim tarihe göre ilerle demişti.
Prnssannesi iko58 benimde öyle çıktı hayırlısı olsun sağlıklı gelsinde zaten sabırsızlıkla bekliyorum 😍😍😍
Prnssannesi Fatmafatma benim her gidisimde değişti ve detayli olan doğru dedi ama bu son dediği baya fark ettiği için soru işareti kaldı aklımda 😳