Merhaba kızlar🤍
16+2 olduk,şimdiye kadar gece yatmadan ağızdan alıyordum progestanı (1aydır)Son zamanlarda zorlanmaya başladım yan etkisi çok oldu doktor alttan fitil olarak alabilirsin dedi,bu şekilde kullananlar nasıl kullanıldığını anlatabilir mi? Ve yan etkisi oluyor mu yine?