Mervesim FulYasin01 canim memnunum ilgili seviyorumm doktorumu ama ersad beyede sezeyanco diyolar. Sevda hanimi hic duymamistim
FulYasin01 Mervesim Sevda hanımı seviyorum ama sezeryancı normal Doğuma sıcak bakmıyor falan dediler, Zerrin hanıma geçmeyi düşünüyorum canım 🤗
Mervesim FulYasin01 canim zerrin hanimda sert bi doktor ben memnun kalmamistim ama haftanda olmus bu saattn sonra degistirme hic cunku seni doktorun taniyo artik zerrin hanimdan memnun kalcani dusunmuyorum
Mervesim taninmayananne peki oda susleme vip oda onlarin fiyatlarini biliyomusunuz bide icerikleri neler oluyor acaba
taninmayananne Mervesim vip odada fotografci varmi bilmiyorum ama ozel oda kuaför vb. Seyler vsrmis ve dogumda dahil fiyat 3500 tl ymis
Mervesim taninmayananne ersad beye gidiyorum onun dogum ucreti diger doktorlardan pahalı diye biliyorum
taninmayananne Mervesim bilmiuorum bende hem dr creti hemde oda uzreti veriyoruz saniyordum gecen humayu aradim ve vip oda fiyatını ogrenmek istedim bana doğum dahil 3500 tl dediler
Derin38 taninmayananne erciyes kartalda 1500 dediler doğuma sezeryan ve normal aynı fiyat tabi her doktorun fiyatı farklıdır
Prensslerimm Mervesim Erciyes Kartal Zerrin avul ikinci gebeliğim bu da erkek 37+5 inşallah doğurmak istiyorum artık