Nurr_1 Syd_46 Bi arkadas tek kullanımlık mama veriliyor demiş ama bizde verilmedi canım. Değişiyor sanırım hastaneye göre. Ben almamıştım bebek tutmayınca göğsümü koştur koştur mama almaya biberon getirmeye gitti eşim Bu sefer alırım yanıma inşallah her ihtimale karşı ☺️
Beyzan Syd_46 benim ilk doğumum sezeryan olmasına rağmen hemen süt geldi hiç ihtiyaç kalmadı mamaya şimdi ikinci gebeligim ben şöyle bir karar aldım mamaya karar verdim eşime söyledim. Eds sistemi kullanacağım inşallah onu da söyledim eşime gerek olursa alacak. Süt gelirse mama kullanılmadan kalacak iade edilecek ya da başkasına verilecek bir ürün de değil. En güzeli ihtiyac anında almak ama panik olmamak adına nerden ne alınacağına karar vermek. Mesela ben elektrikli pompa için de aynı şeyi yaptım gittim mağazada baktım inceledim resimlerini çektim eşimin telefonuna modelini vs kaydettim sütüm gelmezse gel bunu al dedim ama gerek kalmadı şükür. İnşallah sizin de bol bol sütünüz olur hiç gerek kalmaz mamaya
findikkurdu2 Sütünüzün gelmemesi yada bebeğin sekeri yuksek doğma ihtimaline karşı zaten hastanede tek kullanımlık mamalardan veriyorlar, ihtiyaç halinde alınız doğmadan almayın önerim
Dryalp Syd_46 kuzum ben sezeryan oldum pazartesi almadım mama ama hastaneden küçük verdiler özeldi cunku hemen sütün gelmiyor ve gelsede yetmıyor zamanla oluyor ve sarılık olmaması için bol bol anne sütü yoksa mama veriyorsun cok sukur 7cı günümüz atlattık boyle