Fatos007 CeyhunMelikeMislina Ben🖐️ 36 haftalık olduk geçmiyor. Sıcak su torbası rahatlatıyor. Bide şu ısıtıcı bantlar var atletin üzerine yapışan onlar çok iyi geliyor.
Nhlady CeyhunMelikeMislina Benim 31+2 bu haftadan itibaren ara ara bicak saplanir gibi birseyler oluyor belime sonra geciyor
Alminanin_Annesi61 CeyhunMelikeMislina 22+5 deyim 2 gündür sırt agrısı çekiyorum bende cnm Allah yardımcımız olsun.
Sisa77 Bende 23 haftalik hamileyim asiri sirt agrisi yasiyorum esim ovunca biraz rahatliyo hemen sirt ustu uzaniyorum oyle cozum buldum canim🌸
CeyhunMelikeMislina Sisa77 bende eşime ov dedim hafifledi biraz canım evet ama ne yapabiliriz bilmiyorum çok aşırı agrıyor acaba neden ?
Sisa77 CeyhunMelikeMislina canim bebisler buyumeye basladikca agirlik merkezimiz degisiyo o yuzden agrilar😊rabbim guc kuvvet versin hepimize doguralim saglikla insallah🤲🏻