Bende ilk hamileligimde cok arastirdim, cocuk büyüdükce cild geriliyo o yüzden cildi esnek tutun. Daha önce arkadaslarin yazdigi gibi sakin ama sakin kasimayin, ve cok önemli nemlendirici sürün cildin nemli olmasi lazimki büyüdükce esnek olsun ozaman catlakda olusmuyo. Ben bide her aksam esra tasin at kili fircasiyla fircaliyodum göbegimi kan dolasimi artsin diye ardina nemlendiricimi ve herhangi bi dogal yag ( en iyisi vitamin e li olanlar) ve ne diyim catlagim hic olmadi ne zaman kasindiysa gittim nemlendirici sürdüm. Evet catlak olusmadi ama koca bi ameliyat izi var😅