serapinci dizinizden bir karış yukarıya ölçün tam oraya yapıcaksınız sandalye veya koltukta otururken daha rahat olur tutmak zorunda kalmazsınız oturunca o kısım zaten yayıldığı için elinizle ayrı yeten tutmanıza gerek kalmıyor çok rahat oluyor hafif bi morluk oluyor ama göbekten daha kısa sürede geçiyor