Serrabalkn Serpilbb bilmiyorum regliyle belirtileri benzediği için ayırt edemiyor olabilirim ama gündüzleri bu kadar halsizlik asla olmuyordu umarım vardır çok teşekkür ederim 🤲
Babyiveannesi Serrabalkn canım eğer geçmesiyle biraz bekle ama benim demem oki benimde hiç gecikmem ve düzensizliğim yoktu ilk defa böyle oldu ve 11 gün sonra hamile olduğumu öğrendim inşallah sende hamilesindir
Serrabalkn Bugün 5 TL olan testlerden yaptım negatif çıktı acaba kanda çıkar mı ya da yet yanlış olabilir mi 😒