Tugbaren Neva44 aynen son 8 ama hiç bir belirti yok 8 filan gececek gibi geliyor artık bana :) sizde nasıl durumlar
Attent Neva44 yürürken zorlanıyorum 3800 olmuş sırtım çok ağırıyor oglum yukarda hala miğdem fena yanıyor sabah kadar yatakda oturuyorum surup da fayda etmiyor catım dar olduğu icin sezeryan dedi doktor beklicez
Neva44 Attent hıc canını sıkma benımde oyleyfı gecen hafta döndü nefes alabılıyorum artık sık dişini dayan sezeryan olsun sağlıkla olsunlarda
Elifiko Benimde son 4 gün doğuma kaldı göya ama hiçbir belirti yok. 40+3 te suni sancıyla yatış yapılcak gelmezse ogune kadar😩