Tgcefesygl Merhaba kızlar tetanoz aşısı olcam ve zaten iğneden aşırı korkuyorum bir de ağrı oluyor kol tutuluyor gibi oluyormuş iyice korktum kimsem de yok şuanda yanımda birden aradılar kimse gelemedi haber de veremedim ağrı çok oluyor mu 😣😣
sevginanc Tgcefesygl Yok o kadar aşırı ağrı olmuyor.İğne yapıldıktan 1 gün sonra falan başlıyor ağrısı,birkaç gün sürüyor ama günlük hayatına engel olacak bir ağrı değil
Rabiaaaa Tgcefesygl iki dozuda vurundum ve bende çok korkuyodum gerçekten abartılacak hiçbir şey yokmuş aşı yapılırken sıkma kendini sonrasında da kolunu oynattığın zaman çok az acıyor o kadar milletin abarttığı kadar yok yani
Tgcefesygl Ya bir de bunu bana hemsire soyledi zaten iğne deyince bende titreme başlar iğneye karşı aşırı fobim var yaparken ağrımasın da sonrasında eşime çektiririm 😂😂
Ranam Tgcefesygl yok yok en ufak bır acı duymadım. Hamilelik dönemim boyunca gözümde hiçbir şeyi büyütüp kendimi korkutmadim bunu işledim kendime ve her kontrolüm aşım tahlillerimde sıkıntı olmadı tavsiyem relaxx😂
SerapUGR Tgcefesygl ben iğneden hiç korkmam tetanoz asımdada vurulurken hiç ağrı olmadı hatta o gün hiç ağrımadı ama ertesi gün ve sonraki 3 gün ağrıdı kolum suanda bile hissediyorum ağrıyı 1hafta oldu ama işime engel olmuyor tabi
Aysealty Benim ciddi sekilde agırdı valla 3 4gün ilk gün iş yerinde baya zorlandım bankada gisedeyim cok aktif olarak kullanıp zorladıgımdan belki bilmiyorm ama 2.doz daha hafif geçiyormus.kolum kopçak gibiydi agrımayan arkadaslar ne sanslı
Busraa Canim ben ilkinde hic bisey hissetmedim ikincisindede hic agrim olmadi fakat ikinci dozdan 1 gün sonra ateslenme yaptı bende oda bi gece oldu sabah duzelmistim zaten. Hiç korkma. Hemsireler olabilcekler hakkinda sana bilgi vermek zorunda
Tgcefesygl Hayatımda hiç bişey kolay kolay korkutamaz beni ama iğneye karşı sakin olamıyorum normal doğum istiyorum korkum var ama iğne kadar beni tetiklemiştir gerçi korkunun faydası yok malesef ama rahatladım sagolun kızlar hazırım sanırım 🤗🤗🤗
humaninannesi61 İlk dozumda hiçbir şey hissetmedm ama 3 gün üstüne yatamadım. Ama iş yapmamı engelliycek derecede değildi gene yapıyordum. 2. Dozda çok çok canım acıdı ama üstüne de yattım işte yaptım. Hemşire bünyeden bünyeye değişiyor dedi...
Tgcefesygl Oldum çok şükür hissetmedim her iğne zamanı kriz gibi geliyor korku 😊 bir daha ki dozu 8 ocak dedi şimdi sıra onda 😊😊