balpetegim_35 Eşim Suriye’de görevde . İzne gelecek . İznini bari cinsiyeti öğreneceğimiz zamana denk getirsek diyoruz da . Siz ne zaman öğrendiniz ?
Ysmmmnn balpetegim_35 15+2 yim öğrenememdim henüz özel hastanelerde öğreniyorlar saha erken haftalarda
Senseye 535arss Ay %100 mü öğrendiniz yoksa doktorunuz tahmin olarak mı söyledi. Ben 12+1 de gittim maalesef net değil diyip sadece tahmin yaptı doktorum😩🙈
Esraakk 15 teyim saklıyor göstermiyor ki bir de bu var saklarsa sizinkide 😃 bacaklarını çapraz yapıyor açmıyor göremedik
Meryem_aktr Esraakk ayyy ne kadar değişik bir durum valla canım bende 14+5 im perşembe gidip bakacam inşallah gösterir
Catmom balpetegim_35 devlette söylemiyorlar. Ben özelde 12. Haftada öğrendim devlet 23 te fln ancak demişti. Ben zaten biliyordum 😂
balpetegim_35 Catmom bende özele gidiyorum . Eşime 16.haftada gelmesini söylemiştim o zaman eşimi beklerim beraber öğreniriz 🤲🏻
Catmom balpetegim_35 hadi inşallah 😇 bizim oğlan biraz da göstermeyi seviyor o sebeple de erken öğrendik tabi 😂
Yenibirannee rukiyeeefeee benimde bir kiz bir erkek denildi detayliyi bekliyoruz sizin ne olarak netlesti peki cinsiyeti 🥰
Rbkny balpetegim_35 11+5 iken doktorum %90lık tahminde bulundu 14 iken ise erkek dedi şuan 16da tekrar cagırdı netleştirmek için
balpetegim_35 Rbkny inşallah bizde öğreniriz her evresinde tek başıma olacağım bari onda beraber olalım dedim