leyliss_ Selam kızlar, agzımda cok kotu acımsı tat var.. bazen aşır sekilde migdemi bulandırıyor. 12 haftalık olduk ama hala gecmedi.. aynı durumda olan varmı? Gececek mii😢😢😢
Edagul_gundogdu leyliss_ benim gecen haftaya kadar vardi bi anda gecti cok rahatsizdim agizimda teneke vardi sanki naneli seker bstiriyodu anca 9 haftaligim bi anda gitti cok kotu bisy ins tez zmnda gder
Beyzan leyliss_ benim de vardı şekerli sakız çiğnemekten disim curuyecekti nerdeyse çok şükür 16. Haftada geçti. Sağlıklı olarak elma yemek ayva yemek de güzel bir çözüm oluyor. İnşallah en kısa zamanda sizin için keyifli günler başlar
leyliss_ SedaEmre111 sordum ben migenden dolayi dedi, bulantilarim baya yogundu benim suan hafifledi ama tad gitmedi
leyliss_ Beyzan Teşekkür ederim insAllah ya, bende surekli agzimda birseyle geziyorum ama elmdeki bittikten sonra geri geliyor saka gibi
Cicekler leyliss_ 21. Haftadayım 6. Haftadan beri geçmiyor bu iğrenç tat Allah rızası için çaresini bulabilen bana da anlatsın bulantılarım bu tat yüzünden bitmek bilmiyor
EceveDenizinAnnesi leyliss_ bir zaman sonra geçiyor. Oil pulling dedikleri yöntemi denerseniz çok faydasını görürsünüz. 🌸
Astrotuba leyliss_ ben tek bundan çok çektim. 12. Haftaya yakın azalmaya başlamıştı 12. Haftadan sonra yavaş yavaş kayboldu. Ben hep limon emiyordum çok iyi geliyordu siz de deneyin