Lina06 Bebiş sizin yatış pozisyonunuza göre yatış pozisyonu alıyor, benimde o şekilde 🥰🤗 Sırtı kafası vs denk geliyor sert ve yuvarlak oluyor. Karına çok baskı yapmadan yatmakta fayda var. Göbeği çok az yukarı vermek ince yastıklada göbeği desteklemek lazım, daha rahat edersiniz ☺️