Durunbigeldim
Ay çok güzel isim ama lisedeyken bir arkadaşım vardı Alparslan isminde, herkes “Alpaslan” diye tellaffuz ediyordu, çok kötü geliyor kulağa 😬 A’yı incelterek söylemiyorlar yani, direkt kalın A ile, Rsiz, Alp-arslan değil, Al-pas-lan 🤦🏼♀️