Gozde_Algz Agah ve Asaf ismini çok seviyorum fakat tek başına çok sade oluyor önüne bir isim önerir misiniz
Gozde_Algz yagmurbalci yiğit de çok güzel isim kardeşimin ve eşimin ismi aynı zamanda iki tane yiğit var ailemizde 😊
Gozde_Algz @Ellu Gkcgkc evet normalmiş ilk hamileliğim de benim bişey olsa endişe ediyorum hemen Bi de ilk aylar korkuyor insan 😊