[silindi] Vinalac tablet folik asit kullanan varmı ben folidays kullaniyodum mide bulantısı yaptığını söyledim doktora değiştirdi. Ama buna yeni başladım nasıl sizce bu
Dilara0638 [silindi] ben gebelikten önce gebe kalmak istediğimde kullanmıştım takviye edici gıda olduğu için başka vitaminlerle var içinde ben bi yan etkisini yada sakıncasını görmedim ama şuan hamlieyim başka bi folikasit kullanıyorum
umyahsn1010 [silindi] vinalac ı ben 4.aydan beri kullanıyorum multivitamin +folik asit filan var. Siz kaç haftalıksınız. Hiç bi yan etkisi olmadı bende canımm
Catmom [silindi] en baştan beri kullanıyorum 8. Aya girdik hala devam. Çok memnunum hiç bulantım olmadı, grip bile olmadım içeriği çok iyi
umyahsn1010 [silindi] folik asit olarak da vermiş olabilir tabi size. Yukarıda yanlış yazmışım 3.haftadan beri kullanıyorum ben. Folik asit ve multivitamin olarak geçtiği için devit3 de kullanıyorum ben. Mide bulantısı yapmıyor.
Catmom [silindi] bu multivitamin olarak geçiyor doktorum doğuma kadar devam dedi. 3. Ayda yanına omega royal balık yağı ve d vitamini başladık. Bu 3 devam hep
babymert061 Bende 3. Aya kadar kullandim sonra doktorum decavit ile degistirdi. Birde icersinde iyot olmadigindan ayrica iyot damla verdi. Bide b12 eksikligi icin dodex igne