Cylncyln_01 Kızlar sag göğsümde hafif kafese doğru bir ağrı var hiç dokunamiyorum tek bir bölgede bu ağrı endiselendim başına gelen var mı 31 haftalık oldum
Fatos007 Cylncyln_01 Bende 36 haftamdayım yaklaşık 2 haftadır var bendede solda. Kalp ağrısı sanıyordum ama kaburga ağrısıymış. Bebek büyüyüp baskı yaptığı için oluyormuş.
SofiB Cylncyln_01 aynısını bugün ben yaşıyorum üşüttüm fln mı dedim ben de bebek mi yapıyor nefes alırken korkuyorum batıcak gibi tek sağ tarafta var