Edoliiiii Hanımlar merhabalar 16 haftalık gebeyim ama bel ağrım çok şiddetli 5 dakika otursam yada yatsam ayağa kalkıp yürüyemiyorum ayağımın üstüne basamıyorum çok şiddetli oluyor ağırlarım böyle olan var mı ?
Mom54544 Edoliiiii ben 🙋 gerçi bende önceden de vardı ama hamilelikle çoğaldı kimseyi eve cagirmiyorum ayakta çok durmamak için yoksa 2 3 gün sakat kalmış gibi yürümeye çabalıyorum çok canım yaniyo aliniyolar kusüyolar ama yapcak biseyim yok sağlığım daha önemli 9 ay
Mervenurhmzgl Edoliiiii bende 10+3 haftalığım bugün başladı bel ağrım yatarken kalkarken zorluyor 2 ay boyunca yattım çoğu zaman hep uyku halindeydim sanırım hareketsiz kaldığım için oldu
07vefa42 Edoliiiii bende 14+1 daha bugün basladi bel agrimmm egilirken aslkimda dizlerimi büküp eğiliyorum ama neden kaynakli oldu bilmiyorum bugün biraz yürüyüş yaptim iyi geldi Cok dikkat etmek lazım sanirim allah yardimcimiz olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Edoliiiii Mom54544 Mom54544 keşke bende çağırmaya bilsem 🥺 bu yazıyı şu an evde misafirlere hizmet ederken yazıyorum
Hatice68 Mom54544 yok artık ona da mi küsülürmüş canim zaten kendi yükün kendine yeter senin geleceklerin sana yardim etmesi lazım değil mi işini aşını yapmaları lazım değil mi hayret ediyorum ya ben böyle şeylere 🤷♀️
Edoliiiii Mervenurhmzgl hareket ediyorum ben gün içinde ev işleri tabi dinlenerek yürüyüş yapıyorum markete pazara gidiyorum ağır kaldırmadan ama yattığım zaman yada oturduğum zaman kalkınca ayaklarımın üstüne basamıyorum
Edoliiiii Nassss herkes şaşırıyor bel ağrım var dediğim zaman ilk haftalarda olmaz son aylarda olur diye
Mervenurhmzgl Edoliiiii ben uzun zamandır ev işlerini yapmıyordum eşim yapıyordu dün artık kendim yapmaya başladım sanırım yordum kendimi yada vitamin eksikliğide olabilir bi baktırmamız lazım ☺️
Nassss Edoliiiii yok canım ilk hamileliğimde son aylarda da ilk aylardada olmamıştı bunda var bende anlam veremiyorum
Edoliiiii Esremm geliyoruz diye haber veren yok çat kapı geliyorlar kapıya gelene de git diyemiyoruz maalesef 😞 karşımızda ki insanlar da anlayış yok
Kuzeyegemoms 13+4 bizde 3 gündür geceleri uyutmayan hiç bi şekilde rahat olunamayan bel ve sırt ağrısı ile uğraşıyoruz 😓
Ayse_GuL28 Edoliiiii canim bendede hamileligimin basindan beri var suan 13 haftalik hamileyim daha da siddetlendi. Insallah biran önce gecer