ZeynepDemiraglar Prensslerimm Bugun Doktora gittim 3600kg dedei 37haftanın sonundayım Sizde Kılolar nasıl Anneler
Prnssannesi Uyuyamiyorummmm 😔😔😔😔 zaman geçmiyor geçmediği gibide uyuyamyorum doktor sırt üstü yasak dedi sağ da kimse onermiyo soldada sabit uyuyamyorm sabahi zor ediyorum 😩😩😩
Laraa Merhaba arkdaslar valla git gide zorlanıyor insan,uyumak evt gece cok zor oluyor.saat bası zaten wc ye kalkıyorm 😂 eller ayaklar şişiyor öle yani 😁😁 oturur pozisyonda uyumaya calışıyorum yastıklarla kanka olduk valla 😁😅😂 sola ve sağa çok uzun yatamıyorm
Elaali Hiç uyuyamiyorum kasılmalar aşırı var 22 haziranı iple çekiyorum resmen :) rahat hareket edip az da olsa uyumak istiyorum artık 😁
Prnssannesi ZeynepDemiraglar bana 36+4 ken 2,500 dedi bana az Geldi seninkinede bakinca şimdi 😖 oruç tutmustm ondanmki
ZeynepDemiraglar Prnssannesi oruçtan degıl bebegın Kendı bunyesindendir O canım Hem benımki Başından beri önden gidiyor kılosu Normal dogum yapabılirim inşallahhh
Dimplesgirll 37+5 olduk adet sancısına benzer ağrılar çekiyorum ama düzenli değil kızlar haftayainşlah gelir bebeğim daha çok bekletmez annesini
Ayselcnt stres, sıcak, kilolar bunaldım.. artık doğsun istiyorum.. bugün de doğmadı bugünde doğmadı modundayım.. dün kontrolüm vardı kilosu fazlaymış çatımda 4 kilo doğuracak kadar müsait değilmiş.. Canım sıkıldı.. Gerginim.oğlum sağlıkla gelsin artık..