Cagla5559 Acil yardım kızlar🙏 Özel hastanede erken doğum yapıldıgı zaman bebekler küveze girdiği zaman ücretlimi oluyor Bilgisi olan yazabilirmi lütfen
Emineyigit Cagla5559 zaten hastaneler onun için devletten para alıyor o yüzden hasta yakınlarından para alınmıyor asla özel hastanede olsa
Handncal Özelde yaptım 4 gün kaldı küvezde kimliği için hemen başvuru yapmazsanız para alıyoruz dendi
Emineyigit Cagla5559 evet kesin bende özel hastanede çalışıyorum medicalparkta ve benimde bebeğim küvezde kalıyor herhangi bir ücret yok sadece devletin karşılamadığı test eko vb şeylerden ücret alınıyor