Ftm34 ilk gebeliğimde gitmiştim geçen yıl. Çok merhametli
ilgili iyi bir doktordur. Whatsaptan mesajlara bu sene pek cevap vermiyormus yogunlaşmıs sanırım ama ne zaman aradanız döner mesela ilk açamasa bile. Ben ilk oğlumda ona gidiyordum suyum erken geldi bir gün yaşadı kaybettik benimle birlilte saatlerce ağladı 😔 çok severim tuba hanımı. Ama riskli
gebelikte uzman değil normal bir gebeliğiniz varsa tavsiye ederim 🙏