0znur Kızlar merhaba 37+5 oldum ve 1 haftadır hastanede yatıyorum. Kendi çapımda koridorda yürümeye çalışıyorum ama 2-3 bin bile olmuyor maalesef. Normal dogumu tetiklemek için neler yapabilirim? 40-41i gormeyi hiç istemiyorum 🙄
Susamtanem2 0znur tek sayı şeklinde hurma yiyin Meryem Ana otunu deneyin doğum yapmak istediğiniz zaman
0znur basakhanim hurma bebege anneye kilo yapar diye duymuştum. Bebegimin kilosu haftasina göre iyi 3 kilo. Sonra iri olmaz mi ondan korkuyorum
0znur Susamtanem2 meryem ana otu sanci başladıktan ve acilma olduktan sonra açılmayı hızlandırmak için değil mi
Ftmasanli 0znur son haftalarda fazla kilo almazlar gelişimleri tam olduğu için korkmayın hurma çok faydalı hem anneye hem doğum hemde bebek için
basakhanim 0znur kilosu çok iyiymiş maşallah, açılmaya faydası olur kesin bilgi ama şekerinizi yükseltebilir.
0znur basakhanim şekerim yok ama öğün öncesi ve sonrası sekerime bakılıyor yersem yüksek çıkar o zamanda sekerim var sanarlar 😅