Eoztrk Merhabalar, haftadayım ve ilk defa sol kalçamdan ayağıma inen çok şiddetli ağrım oluştu. Ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum. Benzer bi sorun yasayan oldu mu?hafifletmek icin oneriniz var mi?
Hulyavolkan Eoztrk tam bende böyle bir post açacaktım sizi gördüm 27. Haftamdayım aynı sorun bendede var.Sol kalçamdan bacağıma vuruyor🥺
Nduru Eoztrk doktorunuza magnezyum u sorun verir buyuk ihtimalle agri olunca iciyorsunuz acayip rahatlatiyor. Bende ayni sorunu yasadim. Siz soyleyin mutlaka magnezyum verin diye
Eoztrk Hulyavolkan o kadar agrim varki agladim cok kati canli olmama ragmen bu geceyi bi atlatabilirsem yarin ilk is doktora gitcem dayanilcak gibi degil
Hulyavolkan Eoztrk yok canım yaşamadım iki gündür başladı bende.Sürekli sol tarafıma yatmaya çalışıyorum ondandır diye düşünüyorum
Eoztrk Nduru magnezyum kullaniyorum hem gunluk olarak hemde yeterli olmadiginda ek destek verdi ama bugun ikiside fayda etmedi