Ozlm280 27 haftalık hamileyim kan şekerim yüksek çıktı 75 gramlık test yapılmıştı doktorum 100 gramlık test yapalım tekrar dedi bu riskli değil mi kızlar sizdede böyle mi oldu
minnakveben Ozlm280 bende 50grmlık yaptırdım yüksek cıktı suan diyet uygulayıp 100grmlık yapalım dedi suan diyet uyguluyrm 100grmlık yapılcak bana da
Ozlm280 gamzosgamzos doktora ben mi desem tekrar bu testi yaptırmak riskli değil mi diye acaba niye tekrar istedi ki acaba
gamzosgamzos Ozlm280 ya aslinda 50 mg yanlis cikabiliyor diyebiliyorum ama hic 75 mg likta tekrar istendigini duymadım aclik tokluk takibini bi sor canım
Ozlm280 Yaa kararsız kaldım çok doktor da benden iyi mi bilcen der diye bişey demedim bi araştırayım öyle derim