Gulsen_Ozmen muhtemelen olur anlaşmalılar bir tık daha pahalı oluyor diye biliyorum☺️ Yani özel takıntınız yoksa eğer devlette şehir hastanesinde emrah bey var tavsiye ederim ilgili ve deneyimli bir doktor çünkü grandın da çok hastası var çok fazla hastane olmadığı için aman aman bi ilgi farkı bence yok