Anneler merhaba 21 haftalık hamileyim bebeğimin başı aşağıdaymis plesentada kanama alanları varmış doktor böbrek değerinin de sınırda olduğunu söyledi öyle moralim bozuldu ki güçlü olayım diyorum aklımdan atamıyorum 😔 böyle şeyler atlayıp sağlıkla bebeğine kavuşanlar ya da haftası ilerleyenler var mı