Akdgnayca Sizce ne iyi gelir ? Bide mide yanması diye mıde kanaması gecırmıstım ve korkuyorum aynı seylerı yaşamak istemiyorum çünkü
Ferahfezaaa Akdgnayca düzenli soğuk süt içmiştim ilk gebelikte çok şükür hiç bir gün midem yanmadı, ikinci gebelik şuan aynı şekilde dikkat ediyorum çok şükür iyi gidiyor