2 hafta önce tek kese olarak görülmüştü bebeğim kalp atışlarını duymaya gidecektik. Dün gece şiddetli kanamayla hastaneye gittim, iki kese var dediler biri 7 haftalık sağlıklı kalp atışları duyuldu, diğer kese bomboş hiçbirşey yok. Düşük riskim çok fazlaymış. Sürekli yatmam gerekiyormuş. Böyle bir durumu yaşayan var mı ? Nasıl atlattınız bu süreci? Çok korkuyorum ve endişeliyim…