Momy11 7 haftalik gebeyim az önce acilden girdim çok sancim vardı sanırım kabizliktan parol verdiler birde boş ilacsuz serum bebeğime zararı olur mu
2pati1baby Momy11 paroladan zarar olmaz gebelikte içiliyor ,serumda rahatlatmak içindir merak etmeyin
132025 Momy11 bende de aynı problem var doktora gidince söylicem de parol kabızlığın nesine etki etcekki
meraklianne1 Zararı olsa doktor vermezdi değil mi 😊😊 sonuçta onlar gebe olduğunuzu da biliyolar gereksiz evhamlanma şimdiden🌸🌸