Minnakhamis geçen gün gecelik takımı söyledim l beden olur dedi çalışanlar. Boy 1.64 kilo 71.5 30 haftalık hamileyim ama aşıırı büyük heldi benim kendi alt bedenim değişmedi göbek ve göğüsler büyüdü ama normaldede göğüs yoktu anca var oldular😅 l beden okadar büyük olduki gecelikte askıları omzumda durmadı ön kızım aşağı düştü s beden mi alsaydım dedim adam m yolladı bugün gelnce bakıcam göbek kısımları zaten genişliyor ama omuz ve göğüs daha önemli . Trendyoldan pijama takımı aldım l beden çok tahat oldu alt pijama, boyu falan onunda azıcık omuzlardan büyük oldu yıkayınca biraz çekerse tam olur göbek kısmı çok rahat oluyor ama trendyol millanın pamuklu pijama takımları