Meltem123 Kızlar 18 hafta içindeyim ama özellikle geceleri başlayan ve bitmek bilmeyen gaz oluyor ve kasiklarimda ağrı bu normal.mi sizlerde yaşıyor musunuz
Laraa Normal arkdaşlar ilk zamanlar gaz çok yapıyor vücut endişe etmeyin sonra düzeliyor..yediklerinize dikkat edin her şey extra gaz yapıyor ve şişlik yapıyor karında..kabız olmamak için bol su tüketin ve sabahları aç karnına bir kaşık saf zeytinyağı için🤗🙏🏻😘
Fatosumum Laraa keşke birazda kabız olsam ishal var sürekli geceleri karın ağrısıyla tuvalete zor yetişiyorum😁